پیام مدیرکل میراث‌فرهنگی خراسان رضوی به مناسبت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان پیامی صادر کرد.

به گزارش میراث‌آریا، در پیام مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله (رضوان الله تعالی علیه)دبیرکل حزب الله لبنان آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون...

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند...

بار دیگر دستگاه سرکوب و تروریسم دولتی صهیونیسم که همواره از سوی استکبار جهانی حمایت می شود جنایتی تازه را رقم زد و عزیزترین فرمانده محور مقاومت ، سید حسن نصرالله را به همراه تنی چند از فرماندهان حزب الله لبنان را به شهادت رساند. می گویند: شهادت هنر مردان خداست و براستی این شهیدان آزادی و عدالت، هنرمندان این زمان و همه ی زمان هایند.
شهید  سید حسن نصرالله  در شجاعت و جنگاوری مالک اشتر، در صراحت و حق طلبی ابوذر و در فداکاری و ایثار ابوالفضل العباس بود برای رهبر فرزانه  مسلمین جهان، شهادت او غمی ست التیام ناپذیر، دردمندانه این سوگ را به رهبرعظیم الشان انقلاب، مردم ستمدیده فلسطین و لبنان و سوریه و عراق و ایران و تمامی مسلمین  جهان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم، باشد که دست انتقام الهی تقاص این خون های به ناحق ریخته را از فرزندان شیطان و صهیونیسم ضد بشر بگیرد که "جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا" (و بگو حق فرا رسید و باطل مضمحل و نابود شد و (اصولا) باطل نابود شدنی است!

انتهای پیام/

کد خبر 1403070700570
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha